понедельник, 4 декабря 2017 г.

Етикет електронного спілкування

  1. Прояв гарного тону — починати листа привітанням і зверненням до адресата.
  2. Будьте ввічливим: а) при зверненні до незнайомої вам людини назвіть себе; б) не забувайте вживати слова «будь-ласка» (при зверненні з проханням) та «дякую» (після отримання допомоги);
  3. Заповнюйте поля Кому, Тема, Важливість листа:
  4. Використовуйте адресну книгу, щоб правильно вказати адресу одержувача повідомлення.
  5. Відповідайте на отримані повідомлення якомога скоріше
  6. Намагайтеся узгодити розмір створюваного електронного повідомлення з його вмістом і метою листування: а) будуйте речення згідно з правилами граматики — і орфографії, і синтаксису; б) не відправляйте електронною поштою вкрай особисту, фінансову й дуже важливу інформацію; в) дотримуйтеся визначеної вами теми листа.
  7. Не додавайте без потреби вкладення до листа. Стискайте прикріплювані файли. Інколи через прикріплені файли розповсюджуються комп’ютерні віруси.
  8. Використовуйте електронний підпис.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Використання різних типів зв'язку між таблицями реляційної бази даних

Найпоширенішим у таблицях реляційних баз даних є відношення: "ОДИН до багатьох". Відношення "один до багатьох" означ...